
Επίσημη αιτιολογία δεν υπάρχει, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι η πρόφαση αυτή την φορά είναι η απεργία των ναυτικών, η απεργία της Π.Ν.Ο. και τελικά η αμόλυβδη βενζίνη σε πρατήρια σε πολλά νησιά της χώρας (Κρήτη, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες και Ιόνιο) διαμορφώνεται πάνω από 2 ευρώ το λίτρο».
Η οργάνωση ζητάει «να σταματήσει η αδιαφορία και ανικανότητα του ανύπαρκτου κράτους των αγορών» συμπληρώνει την εκτίμησή της ότι: «οι αγορές δεν αυτορυθμίζονται, απλά κερδοσκοπούν» και σχολιάζει ότι: «η επίκληση της απεργίας της Π.Ν.Ο. ως λόγου αύξησης των τιμών είναι ευνόητο ότι δεν μπορεί καν να διατυπωθεί».
Κατά το νέο ΙΝΚΑ, η επιβολή εμπάργκο στο ιρανικό πετρέλαιο και όσα ακολούθησαν αποτελούν μία ακόμα ακραία απόδειξη της ακραίας κερδοσκοπικής ανεξέλεγκτης τάσης των αγορών και σημειώνει ότι «πέρα από την διεθνή κερδοσκοπία, υπάρχει και η ντόπια. Δισεκατομμύρια ευρώ είναι το ετήσιο κόστος της λαθρεμπορίας, δισεκατομμύρια ευρώ το κόστος της αισχροκέρδειας σε κάθε επίπεδο από την παραγωγή ως την κατανάλωση. Δισεκατομμύρια η κρατική αισχροκέρδεια με τους φόρους. Δισεκατομμύρια το κόστος στην παραγωγή και στην έλλειψη ανταγωνιστικότητας, τεράστιο το κοινωνικό και οικονομικό έλλειμμα που προκαλούν οι τιμές των καυσίμων στην χώρα. Εν τέλει, η Ελλάδα, μεσοσταθμικά από το 2010, είναι η χώρα με τις υψηλότερες τιμές καυσίμων στον πλανήτη».
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου